ثناثنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

ثنا

پيشرفت هاي دختركم

1392/2/23 1:00
نویسنده : ثنا
508 بازدید
اشتراک گذاری

 
سلاااااااااااااااااااااااااااام خوشكلم.
 
قربووووووووووووووووووووووووووون دخترم برم كه روز به روز شيرين تر ميشه....
دخترم چند روز پيش رفتيم خونه مادجون(مادر خودم)كه گفت:چرا ثنا دد دد نميگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتي اومديم خونه دست به كار شدم و2 روز دارم باهات تمرين ميكنم كه ديروز نتيجه داد ظهر كه خواب بوديم شما زودتر بيدار شدي و مشغول بازي كردن بودي كه منم از سروصداهات بيدار شدم غرق بازي با دستات بودي كه گفتي:دد دد
واااااااااااااااااي انگاري دنيارو بهم دادن خيلي خوشحال شدم
امروز از خواب كه بيدار شدي بردمت حموم وقتي لباساتو تنت كردم مشغول جمع كردن لباسات شدم كه بابايي يواشكي گفت بهت نگاه كنم كه منم نگات كردم ديدم انگشت پاتو توي دهنت كردي داري ميخوري
واي خداااااااااااا منم جيغ كشيدمو كلي ذوق كردم كه شما ترسيدي و انگشتتو از دهنت درآوردي
خيلي حيف شد صحنه قشنگي بود
ديشب هم واسه چند دقيقه تورو توي روروئك گذاشتيم.
هنوز هم دنده عقب ميري و ميچرخي ولي بعضي وقتا بدنتو بالا ميبري.


در كل منو بابايي عاشق همه كاراتيم.


я тебя люблю

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

bazarbashi.com
23 اردیبهشت 92 1:41
با سلام ::ابزار تقویم فارسی برای صاحبان سایت ها و وبلاگ ها:: به وسیله این ابزار قادر خواهید بود تا برای کاربران خود یک تقویم زیبای فارسی به نمایش بگذارید. آدرس وب سایت:http://www.bazarbashi.com/page/calendar با تشکر
مامان حنانه زهرا
24 اردیبهشت 92 2:35
الهی ایشاله عروس بشی خاله
منم خیلی دوست دارم غلت زدن دخترموببینم
یااینکه قبل اینکه بگه بابا مامان بگه
دخترتونوببوسین
ماشالله


ان شالله وقت مامان گفتنشم ميرسه عزيزم
رستمی
24 اردیبهشت 92 8:06
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
معصومه
25 اردیبهشت 92 10:24
عزیزم نی نی نازی داری اگه ممکنه به وبلاگ نی نی من سر بزنید البته نی نی جاریمه که من براش وبلاگ درست کردم
مرمر
26 اردیبهشت 92 17:58
سلام مامان خانومی من همیشه بهت سر میزنم و نظرهم دادم حتا خیلی وقته لینکت کردم اما شما نمیای یه سری بزنی
بابا منتظریم بیا دیگه
شیرین عسل خانوم رو هم از طرف من ببوس


شرمنده عزيزم حتما سر ميزنم
مامان ستیانفس
29 اردیبهشت 92 10:02
ای جووووونم
مامانی میدونم چه حال و احوال زیبایی داری
این دخمل نازی ها بدجوری مارو عاشق خودشون کردن
ثناجونم رو از طرف من ببوس عزیزم


قربونت عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا می باشد