ثناثنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ثنا

مریضی سخت ...

1392/11/5 16:01
نویسنده : ثنا
708 بازدید
اشتراک گذاری

... ســــــــــــــــــــلام گـــــــــــلم ...

دو هفته پیش که منو بابا بزرگ و مامان بزرگ و خاله هات واسه خرید مراسم عقد دایی محمد رفتیم مشهد و تو رو پیش عزیز جون گذاشتم وقتی شب برگشتم عزیز گفت که دوبار استفراغ کردی همون موقع بردیم اورژانس که دکتر گفت احتمالا چیزی خورده که بهش نساخته و آوردیمت خونه که از صبحش اسهال و استفراغ شدیدت شروع شد باز شب دوباره بردیمت دکتر که بستری کرد تا صبح بازم خوب نشدی که صبح بردیمت پیش متخصص اطفال که گفت باید دو روز بستری بشی و گفت این اسهال و استفراغ ویروسیه و همون موقع سریع بستریت کردیم که بعد دو روز مرخص شدی و بلافاصله رفتیم خونه بابا بزرگ واسه مراسم عقد دایی جون ولی اصلا حال نداشتی و همه رو ناراحت کردی مخصوصا دایی محمد که می خواست مراسمش رو به خاطر شما عقب بندازه که گفتیم نه دیگه .

خدا رو شکر بعد اینکه داروهات رو دادیم خوب شدی ... و این یه هفته که شما مریض بودی به هر دو خونواده سخت گذشت همه برات کلی نذر و نیاز کردن . 

خـــــــــــــــــــــدا رو شکر به خاطر سلامتی دخترم هر چی شکر کنم بازم کمه ای خدا جون 

 

sana

sana

فدات بشم عزیزم 

قلب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فرهاد
5 بهمن 92 8:04
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا می باشد