ثناثنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ثنا

اولين تب...

1392/2/27 15:51
نویسنده : ثنا
915 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااام گلم

ماماني فداي دختر نازش بشه

عزيزم امروز احساس كردم بدنت گرمه دست زدم بهت ديدم بببببببببببببله خانومي تب داره بدجور...

مونده بودم چكار بكنم آخه دفعه اولت بود فقط بهت استامينوفن دادم و دست و پا و صورتتو شستم تا ساعت 8 مشغول بازي بودي و كمي تبت پايين اومده بود شيرت دادمو خوابيدي.

باز ساعت تقريبا 11بود كه هم شيرت دادم هم استامينوفن.

الانم خوابي و حالت تقريبا بهتره خداروشكر.

وقتي ديدم تب داري بغض گلومو گرفته بود خيلي ناراحت شدم هر دفعه نگات ميكردم جيگرم كباب ميشد.

بابابي هم از صبح اعصاب نداره ميگه همش حواسم پيش دخمليه ناراحتم.

دخترم منو بابايي مواظبتيم.

دخترم سلامتي تو دعاي من و بابايي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نسیم
27 اردیبهشت 92 16:48
سلام عزیزم ماشالله چه دخملی ناز و شیرینی دارین. خدا براتون حفظش کنه خوشحالم که باهاتون آشنا شدم. به وبلاگ روبان دوزی من هم سری بزنید. اگر مایل به تبادل لینک بودین خبرم کنید. بابای
نسیم
28 اردیبهشت 92 14:26
سلام عزیزم. ممنونم که بهم سر زدین. منم با افتخار لینکتون کردم بازم بیاین پیشمون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا می باشد