ثناثنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ثنا

خيلي خوشحالم

1392/2/17 1:08
نویسنده : ثنا
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم:

خیلی خوشحالم از اینکه
تو به دنیا اومدی؛ تو
دنیا فهمید که تو انگار
نیمه گمشدم‏ی تو

زندگی خیلی خوبه
چون که خدا تو رو داده
روز تولدم، برام
فرشتشو فرستاده

خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم

آورده دنیا یه دونه
اون یه دونه پیش منه
خدا فرشته هاشو که
نمی سپره دست همه

تو، نمی اومدی پیشم
من عاشق کی می شدم
به خاطر اومدنت
یه دنیا ممنون توام

خدا مهربونی کرده
تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو
فهمیدم عاشقت شدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

دخملی شکلک
20 اردیبهشت 92 1:45
مامان ملیکا
20 اردیبهشت 92 20:11
ای مامان با احساس


مرسي عزيزم
مامان نگار
22 اردیبهشت 92 8:50
عشق مادر به فرزند عشقی است که با هیچ چیز در جهان عوض نمی شود
خدا دخترتون رو براتون حفظ کنه
در کنار خانواده همیشه شاد و خرم باشید


مرسي واسه شما هم ارزوي شاد بودن و سلامتي دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا می باشد