ثناثنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ثنا

حمومي...

1392/1/30 16:02
نویسنده : ثنا
626 بازدید
اشتراک گذاری

حموم

آخ جون میخوام برم حموم
آی کوچولو آی بچه جون

حمومو خیلی دوس دارم
جوجو میره ازتنمون

مامان منو با کلی آب خیس و پلیسم میکنه
با شامپو صابون و کف تر و تمیزم میکنه

هر وقت میخوام برم حموم از خوشحالی داد میزنم
حولمو زود بر میدارم میگم بدو مامان جونم

از تو حموم که در میام سفید میشم تميز میشم
بابا ميگه چه بچه ای بدو بیا بشین پیشم

بچه ی خوبو خوشگلم چقد زياد تمیز شدی
حالا یه بوس بده بابا که اینقده عزيز شدی

آی بچه ها برین حموم همیشه بوی خوب بدین
به جای این نق زدنا حرف مامانو گوش بدین

شعر کودکانه

امروز دخملي رو بردم حموم بشور بشورش كردم اصلا اذيت نكرد تازه خيلي خوشش اومده بود بعد از حموم سبك شد و كمي شير خورد و خوابيدماچماچماچ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مریم (مامان آندیا)
31 فروردین 92 20:09
ای جووونم..چرا از حمومش عکس نزاشتی؟؟؟؟ تو حموم خیلی خوردنی میشن این جو جو هااااااا
مامان آترینا
3 اردیبهشت 92 14:42
سلام گلم ماشاالله چه گلی نصیبت شده خدا حفظش کنه منم شما رو با افتخار لینک کردم


ممنون عزيزم لينك كردم
درسا کوچولو و مامان
3 اردیبهشت 92 23:19
ای جانم چه دخمل نانازیه عافیت باشه خانوم کوچولو مرسی که به ما سرزدین ماشالا چقدر مو داری شما کوچولو دخترک من کچله همه فکر می کنم پسمله
مامان ثنا تو عکسا دیدم گوشای دخترت را سوراخ کردی چند ماهش بود اینکارو کردی؟ اذیت نشد؟ من می ترسم.


مرسي خانوم لطف كردي به ما سر زدي
سوری مامان زهره
4 اردیبهشت 92 1:05
چه دخمر نانازی با اون ابروهای قشنگش! خوشحال میشم به وبلاگ دخترم بیایین و با هم دوست بشیم
سوری مامان زهره
4 اردیبهشت 92 15:38
سلام با افتخار لینک شدید
محدثه
14 اردیبهشت 92 15:27
بچه ی ما هم تو حموم ساکتهخداحفظش کنه از طرف من ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا می باشد