ثناثنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ثنا

واکسن دو ماهگی ...

1391/11/11 0:48
نویسنده : ثنا
1,239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبید/ نی نی  ها : دیروز دخمل نازم دو ماهه شد .

دیروز نوبت واکسن داشت که  منو باباش  بردیمش درمانگاه .من رفتم کارت شو توی نوبت گذاشتم اومدم و نشستم مامانای که اونجا بودن گفتن  واکسن که بزنن بچه خیلی اذیت میکنه و شب هم تب میکنه باید حتما هر ٤ساعت بهش استامینوفون بدی وقتی نوبت  واکسنش شد بردمش توی اتاق و دکتر اومدو گفت زانوشو محکم بگیرم بعد همین که واکسنشو زد شروع کرد به گریه کردن بغلش کردم اروم شد که دکتر گفت بزارش هنوز یکی دیگه مونده ؟منم گذاشتمشو اون یکی زانوشوم محکم گرفتم تا دکتر واکسن بعدی رو زد در آخر هم به دخمل یه قطره داد  البته کمی گریه کرد بعدش آروم شد  وقت برگشتنم مثل فرشته ها خوابید  خوشبختانه شب هم اصلا تب نکرد که باعث خوشحالی منو باباش شدنیشخند .

عاشقتم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ستیانفس
11 بهمن 91 21:52
سلام ثناخوشگله دوماهگی ات مبارک عزیزم من وب شمارو لینک کردم اگه دوست داشتین شماهم مارو لینک کنید setiyakaviany.niniweblog.com
بابا و مامان ارشیا
13 بهمن 91 14:51
امشب جشن تولد وبلاگی بصورت آنلاین برای پسر گلمون ارشیا راه انداختیم ازتون دعوت می کنیم اگه فرصت داشتید تو این جشن همراهمون باشید . جشن از ساعت 8 و 45 دقیقه شروع و تا ساعت 10 ادامه داره . تشریف بیارید خوشحالمون کنید .
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
13 بهمن 91 16:20
الهی..................خاله واسکنت زدن میدونم درد داشت منم کلی تو این 9 ماهه از این واسکنا زدم ایشاا.. واسکن دو سالگیت با افتخار لینک شدی عزیزم
مامان حسنا
14 بهمن 91 12:40
الهی.........وقت اسم واکسن میاد نصف من کم میشه عزیزم خوشحال میشم وب دخمل منم بیای
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 11:31
دوست بزرگوار ثنای عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
مامان لعيا - مامان اقا برسامبرسام
20 فروردین 92 18:54
سلام مرثي كه به وبلاگ پسرم برسام سر زده بودين دختر شما هم هزار ماشااله خيلي نازه خدا حفظش كنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا می باشد