ثناثنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ثنا

نظرات (6)

مامان اميررضا
29 دی 91 9:53
سلام عزيزم مبارك باشه مادرشدنت خوشحال ميشم به من هم سر بزني
سمر
1 بهمن 91 1:50
ای جانممممم چه دخمل خوشگلی,,,,,,,,,,,ماشالا,,,,,,,,,,,,,,,
مهدیه
6 بهمن 91 10:26
نازییییییییییی! چه ملوس! چه موهایی! لینکتون کردم عزیزم!
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
13 بهمن 91 16:23
حالا شاید ثنا جونی فقط تو عکس بالش داره ولی یه توصیه تا 1 سالگی از بالش برا نی نیتون استفاده نکن..مگه اینکه آبریزش بینی زیادی داشته باشه اونم با ارتفاع خیلی خیلی کم... متاسفانه ماها فک میکنیم بچه ها هم مث خودمون به بالش نیاز دارن...بالش باعث قوس کمر میشه البته پیش از یک سالگی...منبع...من و کودک من
maman bahar
18 فروردین 92 0:11
ممنون عزیزم
usg
4 خرداد 92 13:41
سلام .وای چه نی نی نازی تبریک میگم بهتون.تبارک اله و احسن الخالقین.خو منم دلم نی نی میخواد یه نی نی ناز مثل نی نی شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا می باشد